آرام بهنوش طباطبایی پوران درخشنده ملیکا زارعی

آرام: بهنوش طباطبایی پوران درخشنده ملیکا زارعی مریلا زارعی نفیسه روشن مدل مانتو بازیگران زندگی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات قرار بود مربی استقلال شوم اما… / تقوی

    پیشکسوت استقلال اعتقاد است کلوب نباید نظراتش را به شفر تحمیل کند و هواداران با صبور بودن می توانند نتیجه های دلخواه خودشان را ببینند.

    قرار بود مربی استقلال شوم اما... / تقوی

    تقوی: قرار بود مربی استقلال شوم اما…

    عبارات مهم : ایران

    نام استقلال جهت قرار گرفتن در بین چهار تیم کافی است

    پیشکسوت استقلال اعتقاد است کلوب نباید نظراتش را به شفر تحمیل کند و هواداران با صبور بودن می توانند نتیجه های دلخواه خودشان را ببینند.

    قرار بود مربی استقلال شوم اما… / تقوی

    استقلال بعد از شروع نا امیدکننده با ستاره های میلیاردی اش در لیگ شانزدهم، در آخر توانست نایب قهرمان شود و جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند. بعد از اتمام لیگ شانزدهم منصوریان دست به چند خرید بزرگ زد و پژمان منتظری و مجتبی جباری به جمع آبی پوشان اضافه شدند. از طرف دیگر سجاد شهباززاده و سرور جباروف که به علت محرومیت استقلال نتوانستند جهت این تیم بازی کنند دوباره به استقلال بازگشتند و منصوریان تیمی پرستاره را روانه لیگ هفدهم کرد.

    اما از قضا تیم کهکشانی منصوریان در شش هفته ابتدایی نتیجه های بسیار ضعیفی کسب کرد تا علیرضا منصوریان از سمت خود استعفا کند. بعد از منصوریان شفر آلمانی در راس هدایت آبی پوشان قرار داده شد و همچنین صحبت هایی مبنی بر دستیاری محمد تقوی در استقلال به گوش رسید.

    پیشکسوت استقلال اعتقاد است کلوب نباید نظراتش را به شفر تحمیل کند و هواداران با صبور بودن می توانند نتیجه های دلخواه خودشان را ببینند.

    تقوی که سال ها در انگلستان حضور داشت، با شروع لیگ هفدهم به کادر فنی پدیده پیوست و توانست تاثیر مثبتی در این تیم بگذارد و تیم رضا مهاجری و تقوی یکی از پدیده های لیگ هفدهم محسوب می شود. تقوی بعد از چند هفته از جمع مشهدی ها جدا شد و همین عنوان شایعه حضور او در کادرفنی استقلال را زیاد کرد تا اینکه محمد نوری به عنوان دستیار ایرانی شفر گزینش شد. تقوی در گفت و گو با خبرآنلاین راجع به شرایط این روزهای استقلال و عدم حضورش در جمع آبی پوشان توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

    *تیم استقلال در دربی شکست خورد و به نظر شما سبک این تیم در حال حاضر چگونه شده است است.به طور کلی نظر شما در مورد سبک آلمانی که آقای شفر در زمین پیاده می کند چیست؟

    به عقیده من خیلی سریع است که راجع به سبک آقای شفر صحبت کنیم ولی چیزی که مشخص است این است که تیم نظم گرفته است و بازیکنان هنوز توانسته اند تا حدی دستورات تاکتیکی شفر را اجرا کنند.شفر تازه به استقلال آمده است و حتی اسم بعضی از بازیکنان را هم نمی داند و باید به او وقت بیشتری داد تا بازیکنان را از همه جهت بررسی کند. شفر مربی با تجربه است و در آسیا هم تجربه دارد و می تواند پرسشها استقلال را برطرف کند. من شخصا به این مربی با تجربه امید دارم و او می تواند استقلال را به شرایط خوب خود برگرداند.البته کلوب باید تمام شرایط ممکن را جهت شفر فراهم کند.

    *فکر نمی کنید اگر به جای شفر یک مربی اسم و رسم دار به استقلال می آمد بهتر بود شخصی مثل برانکو یا کی روش…

    قرار بود مربی استقلال شوم اما… / تقوی

    برانکو به علت اینکه فوتبال کشور عزیزمان ایران را به خوبی می شناسد توانسته موفق شود ولی مربی ها و بازیکنان سطح اوج امکانات بالایی هم می خواهند که ما در کشور عزیزمان ایران این امکانات را نمی توانیم فراهم کنیم.مربی سطح بالایی مثل کی روش امکاناتی را جهت تیم ملی می خواهد که ما آن ها را نتوانستیم فراهم کنیم.در مورد استقلال هم به همین شکل است و زیر ساخت ضعیفی در کشور عزیزمان ایران داریم به همین علت مربی تراز اول به کشور عزیزمان ایران نمی آید. برانکو هم به علت اینکه شرایط کشور عزیزمان ایران را می دانست قبول کرد تا سرمربی پرسپولیس شود. کاری که برانکو در این سه سال جهت پرسپولیس کرد مربی های تراز اول دنیا هم نمی توانستند انجام دهند. برانکو مربی انعطاف پذیری است و توانسته خود را با شرایط کشور عزیزمان ایران وفق دهد.

    *فکر می کنید شفر می تواند استقلال را به شرتیط مطلوب برساند یا اینکه هواداران باید منتظر فصل دیگر باشند؟

    خیر شفر می تواند جهت استقلال در همین فصل هم بافایده باشد.به نظر من فقط اسم استقلال جهت اینکه این تیم در آخر فصل جزو 4 تیم بالای جدول باشد کافی است.استقلال بازیکنانی دارد که حتی بدون مربی هم می توانند کار کنند و تیم را جزو 6 تیم بالای جدول نگه دارند.اما من اعتقاد دارم شفر می تواند با این بازیکنان نتیجه های مطلوبی کسب کند.اما مدیریت نباید خواسته های خود را به شفر تحمیل کند و باید بگذارند او کارش را بکند.اگر بگذارند شفر کارش را بکند قطعا می تواند در آخر فصل نتیجه های خوبی به دست بیاورد.

    پیشکسوت استقلال اعتقاد است کلوب نباید نظراتش را به شفر تحمیل کند و هواداران با صبور بودن می توانند نتیجه های دلخواه خودشان را ببینند.

    *شما اول فصل با پدیده شروع کردید و از این تیم جدا شدید آیا مسئله خاصی بین شما و مدیران پیش آمده بود؟

    من دوست نداشتم که جدا شوم ولی شرایط به شکلی رقم خورد که من را خیلی محترمانه به سمت درب خروجی راهنمایی می کرد. روز اولی که با تیم شروع کردم، می خواستم طبق تفکرات من بازیکنان جذب شوند و کارها با برنامه پیش بروند و البته زیر نطر مدیریت فنی و… انجام گیرند.اما بعد از چند هفته متوجه شدم طبق قول قرارهایی که داشتیم عمل نمی شود و این مسئله فقط از سوی کادر فنی بوجود امده بود نه مدیریت باشگاه.من با آقای مهاجری مسئله خاصی نداشتم ولی به جایی رسیدیم که تفکراتمان با هم دیگر نمی خواند. این جپهه گیری ها باعث شد تا من از این تیم جدا شوم.

    قرار بود مربی استقلال شوم اما… / تقوی

    *زمانی که شما از پدیده جدا شدید نام شما به عنوان یکی از دستیار های شفر مطرح شد آیا باشما مذاکراتی هم شده است بود جهت این کار؟

    قطعا من هم علاقه داشتم که کار کنم.من 4 سال پیش هم از استقلال پیشنهاد داشتم ولی نیامدم به این علت که فکر می کردم نمی توانم جهت استقلال بافایده باشم. من اول فصل با پدیده شروع کردم تا زیاد با فضا آشنا شود و پرسشها را ریشه یابی کنم.باشگاه پدیده به من خیلی کمک کرد تا اگر از کلوب استقلال پیشنهاد داشتم تجربه کافی را به دست آورده باشم و پیشنهاد را قبول کنم ولی من از کلوب هیچگونه پیشنهاد رسمی دریافت نکردم.

    من و اقای شفر از طریق یک دوست با هم تلفنی صحبت کردیم و قرار شد تا بعد بازی با فولاد ما یک ملاقات رسمی داشته باشیم ولی این اتفاق نیفتاد و من به اقای شفر کاملا احترام می گذارم.من هر کمکی از که از دستم بر بیاید جهت استقلال چه رسمی و چه غیر رسمی جهت این کلوب با کمال میل انجام می دهم.

    اخبار ورزشی – خبرآنلاین

    واژه های کلیدی: ایران | برانکو | ایرانی | استقلال | استقلال | بازیکنان | منصوریان | علیرضا منصوریان


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار