آرام بهنوش طباطبایی پوران درخشنده ملیکا زارعی

آرام: بهنوش طباطبایی پوران درخشنده ملیکا زارعی مریلا زارعی نفیسه روشن مدل مانتو بازیگران زندگی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی باید آبروی کسانی که فساد می‌کنند را برد / وزیر ارتباطات

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه افشا کردن خوب است و باید آبروی کسانی که فساد می‌کنند را برد، گفت: در شرایط فعلی اگر شخصی در هر رده‌ای در کشور فساد

    باید آبروی کسانی که فساد می‌کنند را برد / وزیر ارتباطات

    وزیر ارتباطات: باید آبروی کسانی که فساد می کنند را برد

    عبارات مهم : فناوری

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه افشا کردن خوب است و باید آبروی کسانی که فساد می کنند را برد، گفت: در شرایط فعلی اگر شخصی در هر رده ای در کشور فساد دارد، باید فساد آن شخص را عنوان و با او برخورد کنیم.

    به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی امروز ۲۸ تیرماه در روز دوم سفر خود به خوزستان با حضور در شهرستان باغملک چهار طرح مخابراتی استان را با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد تومان افتتاح کرد. او همچنین در جلسه شورای اداری شهرستان باغملک با بیان اینکه مشکلاتی که در کشور وجود دارد را می پذیریم، اظهار کرد: یکی از دلایل عمده ای که مردم ناراحت هستند، این نیست که عقب ماندگی وجود دارد بلکه این مساله نقطه تمایز انتقادات مردم از داخل کشور نسبت به حرف هایی است که از خارج راجع به کشور عنوان می شود؛ اگر در کشور پرسشها و فساد وجود دارد باید آن ها را برطرف کرد. بعضی از مواقع واقعیت هایی در کشور مطرح می شود ولی در برخورد با آن واقعیت ها ملاحظاتی هم مطرح می شود.

    باید آبروی کسانی که فساد می‌کنند را برد / وزیر ارتباطات

    وی با بیان اینکه فرآیند درونی اجرایی کشور در لایه های متفاوت دچار اشکال هست، گفت: بخش مهمی از اصلاح فرآیندها در دنیا مبتنی بر فناوری اطلاعات هست. همچنین بخش مهمی از شفافیت که پیشگیری کننده از فساد هست، بر پایه فناوری اطلاعات استوار است.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به بحث هایی که راجع به براق سازی تخصیص مجوز ارزهای دولتی عنوان می شود، گفت: هنگامی که پرده از این مساله در کشور کنار رفت، مشخص شد پشت آن پرده چه خبر بود.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه افشا کردن خوب است و باید آبروی کسانی که فساد می‌کنند را برد، گفت: در شرایط فعلی اگر شخصی در هر رده‌ای در کشور فساد

    وی با بیان اینکه ساماندهی تناوب اقتصاد وظیفه دستگاه حاکمیت هست، عنوان کرد: باید در این کار شفافیت داشته باشیم. افشا کردن خوب است و باید آبروی کسانی که فساد می کنند را برد ولی قرار است این مساله تا چه زمانی ادامه پیدا کند؟

    آذری جهرمی ادامه داد: در شرایط فعلی اگر شخصی در هر رده ای در کشور فساد دارد، باید فساد آن شخص را عنوان و با او برخورد کنیم لیکن اگر برخورد انجام نگیرد، بیان کردن فساد به تنهایی جهت مردم تنها ناامیدی به دنبال دارد.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه خوزستان همواره در صف اول ایستادگی و مقاومت در کشور بوده هست، اظهار کرد: همه مسئولان در همه حوزه ها وظیفه دارند تا به خوزستان توجه خاص ای کنند. عدم استفاده از تکنولوژی های نوین و علم روز در بحث کشاورزی بر شرایط زیست محیطی استان خوزستان اثرگذار بوده است و مشکلاتی را در این زمینه جهت خوزستان به وجود آورده هست. انتظار مردم از مسئولان انتظار زیاد و بجایی است لیکن ما مدیون مردم این استان هستیم و باید تلاش بیش تری جهت یافتن راهی جهت حل پرسشها این مردم انجام داد.

    باید آبروی کسانی که فساد می‌کنند را برد / وزیر ارتباطات

    وی با بیان اینکه در حوزه ارتباطات جهت استان خوزستان نگاه دیگری را در نظر گرفته ایم، عنوان کرد: حدود ۹ ماهی که در مقام وزارت فعالیت می کنم، جهت سومین بار است که به خوزستان سفر کرده ام و این مساله بیانگر نگاه خاص ما به این استان است.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: حوزه توسعه ای به خاص در منطقه شمال خوزستان نیاز به توجه بیشتری دارد و اقداماتی که انجام شده است است از کارها اساسی که مد نظر ماست، فاصله دارد.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه افشا کردن خوب است و باید آبروی کسانی که فساد می‌کنند را برد، گفت: در شرایط فعلی اگر شخصی در هر رده‌ای در کشور فساد

    وی با اشاره به آخرین سفر خود به خوزستان بیان کرد: با ۲۰ میلیارد تومان اعتباری که دولت جهت توسعه ارتباطی روستاهای شمال خوزستان در سفر قبلی تخصیص داده شده است داد، باید همه ۲۹۵ روستای این منطقه تحت پوشش کامل قرار می گرفتند. با توجه به مشکلاتی که در ترخیص بعضی از تجهیزات از گمرک وجود داشت، توانستیم در طول این مدت ۲۶۴ دِه را در منطقه شمال خوزستان تحت پوشش ارتباطی مناسب قرار دهیم. به ما قول داده شده است است که باقی مانده روستاها نیز تا حدود سه هفته آینده تحت پوشش ارتباطی قرار بگیرند. این موضع به شرط آن است که گمرک نیز همکاری مورد نیاز را داشته باشد.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: در بعضی از مناطق استان خوزستان که ضرورت خاص وجود داشت تا سایت های تازه احداث شود، اپراتور همراه اول در یک پروژه ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار قرار داد و حدود ۱۰ سایت تازه را در بخش های متفاوت استان ایجاد کرد. در بحث انتقال تکنولوژی سیستم های قدیم به نسل های تازه هم پروژه ای را مصوب کردیم تا این سیستم ها را به نسل های بعدی نسل چهارم گوشی ارتقاء دهیم.

    باید آبروی کسانی که فساد می‌کنند را برد / وزیر ارتباطات

    وی افزود: در مناطق جنوبی استان خوزستان عمده مسیرهای بزرگراه ها تحت پوشش نسل های سوم و چهارم گوشی قرار گرفته اند و در تلاشیم تا این عنوان را جهت مردم شمال خوزستان نیز اجرایی کنیم.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مجموعا در استان خوزستان ۹۶ میلیارد تومان هزینه شد تا شاهد ارتباطات مناسب تری باشیم، گفت: در خوزستان تقریبا از نظر مساحتی ۶۷ درصد روستاها ارتباطات مناسبی دارند و این پوشش از نظر جمعیت تحت پوشش خدمات حدود ۹۵ درصد است.

    واژه های کلیدی: فناوری | خوزستان | اطلاعات | وزیر ارتباطات | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار