آرام بهنوش طباطبایی پوران درخشنده ملیکا زارعی

آرام: بهنوش طباطبایی پوران درخشنده ملیکا زارعی مریلا زارعی نفیسه روشن مدل مانتو بازیگران زندگی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی اعتراضات با جلب رضایت مردم آرام می‌شود نه فیلترینگ / عضو کمیسیون اجتماعی مجلس

    حسن لطفی، عضو کمیسیون اجتماعی راجع به فیلترینگ احتمالی خبر رسان تلگرام گفت: فیلتر خبر رسان تلگرام در اعتراضات مردمی نقش چندانی نمی تواند داشته باشد. ما علت مهم

    اعتراضات با جلب رضایت مردم آرام می‌شود نه فیلترینگ / عضو کمیسیون اجتماعی مجلس

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: اعتراضات با جلب رضایت مردم آرام می شود نه فیلترینگ

    عبارات مهم : تلگرام

    حسن لطفی، عضو کمیسیون اجتماعی راجع به فیلترینگ احتمالی خبر رسان تلگرام گفت: فیلتر خبر رسان تلگرام در اعتراضات مردمی نقش چندانی نمی تواند داشته باشد. ما علت مهم اعتراضات که نارضایتی مردم است را بررسی کنیم. باید قبول کنیم که مردم مسئله اقتصادی، معیشتی دارند.

    اعتراضات با جلب رضایت مردم آرام می‌شود نه فیلترینگ / عضو کمیسیون اجتماعی مجلس

    تلگرام به عنوان یکی از بااهمیت ترین رسانه های مجازی، امروز آنقدر طرفدار دارد که خبر فیلترینگ آن یکی از داغ ترین خبرها شوند و بسیاری را دغدغه مند و دلواپس کند.

    خبر فیلترینگ خبر رسان تلگرام بعد از ناآرمی های دی ماه ۹۶ به علت اینکه کانال ها و گروه ها در اعتراضات نقش اول این میدان را داشتند، به اوج رسید. در همان وقت نیز فیلتر شدن خبر رسان تلگرام به صورت کوتاه مدت گواه همین عنوان بود که نشان دهد جهت بازگرداندن اوضاع واحوال کشور به حالت عادی نیاز است تا این شبکه قطع شود.

    حسن لطفی، عضو کمیسیون اجتماعی راجع به فیلترینگ احتمالی خبر رسان تلگرام گفت: فیلتر خبر رسان تلگرام در اعتراضات مردمی نقش چندانی نمی تواند داشته باشد. ما علت مهم

    با این اتفاق، بعد از آن بحث فیلترینگ و راه اندازی خبر رسان های داخلی جهت ساماندهی اوضاع بین مسئولان و کارشناسان قوت گرفت.

    در نهایت ۱۱ فروردین، علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر فیلتر شدن خبر رسان تلگرام را در آخر فروردین ماه نهایی کرد.

    با اعلام این خبر، بسیاری از نمایندگان مجلس در مخالفت به این تصمیم نظرات خود را در توییتر و سایت های خبری تصویر العمل نشان دادند و در نهایت از غیررسمی بودن این خبر و اینکه هنوز هیچ مرجعی آن را به تصویب نرسانده هست، اطلاع دادند.

    اعتراضات با جلب رضایت مردم آرام می‌شود نه فیلترینگ / عضو کمیسیون اجتماعی مجلس

    در این میان مدیر جمهور نیز که بسیاری او را مسئول مهم جهت پاسخگویی می دانستند، مخالفت خود را به فیلتر شدن خبر رسان تلگرام اعلام کرد.

    حسن لطفی، عضو کمیسیون اجتماعی راجع به فیلترینگ خبر رسان تلگرام در گفت وگو با رویداد۲۴ راجع به فیلترینگ احتمالی خبر رسان تلگرام گفت: ما از گذشته هر لحظه دچار چالش در زمینه های متفاوت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و… هستیم. چراکه پیش ازاینکه زیرساخت موضوعی را تعریف کرده باشیم، یکباره با ورود آن در کشور مواجه می شویم. در این شرایط هنگامی که نوع برخورد با آن را نمی دانیم ، مشخص است که مجبور پرسشها فراوانی خواهیم شد.

    حسن لطفی، عضو کمیسیون اجتماعی راجع به فیلترینگ احتمالی خبر رسان تلگرام گفت: فیلتر خبر رسان تلگرام در اعتراضات مردمی نقش چندانی نمی تواند داشته باشد. ما علت مهم

    او ادامه می دهد: اینترنت یکی از مباحث است که به خاطر پرسشها گسترده ای در جامعه و نوع زندگی به بار آورده، هر لحظه بحث فیلترینگ بسیاری از سایت ها و… مطرح بوده. اکنون از بین بردن ابزار مهم و موثری مانند خبر رسان تلگرام حساسیت دوچندان ایجاد کرده هست.

    وی افزود: ما باید پیش ازاین ورود تلگرام، قانون مورد نیاز و زیرساخت موجود را تعریف می کردیم ولی هنوز که چند سال از استفاده خبر رسان تلگرام می گذرد ولی هنوز قانون درست و مدون در این حوزه وجود ندارد. اکنون مسئله مهم در اینترنت این است که در این دنیا نظارت و مدیریتی اصلا وجود ندارد و هر فردی به راحت هر کار که دوست دارد می تواند انجام دهد.

    اعتراضات با جلب رضایت مردم آرام می‌شود نه فیلترینگ / عضو کمیسیون اجتماعی مجلس

    لطفی گفت: ابتدا باید قوانین مربوط و مورد نیاز به اینترنت در مجلس مصوب شود و از سوی متولی واحدی در چارچوب معینی به جامعه عرضه شود.

    او ادامه داد: تاکنون ما کنترل مورد نیاز را نداشتیم و یکباره بحث فیلترینگ را مطرح می کنیم. اکنون هم اگر بحث فیلترینگ مطرح است باید با در نظر گرفتن دو شرط اجرا شود. اول حفظ حرمت ها انسان و دوم آزادی بیان اندیشه. یعنی اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … باید با حفظ حرمت ها و ارزش و کرامت انسان ها و حفظ صیانت از آزادی اندیشه و بیان در چارچوب قانون، مدیریت شود. این مدیریت فقط با تصویب قوانینی در این حوزه امکان پذیر هست. چراکه ما اجازه نداریم بدون علت افرادی را بازخواست کنیم. بلکه باید براساس قوانین و مقررات تعیین شده است عملکرد افراد را پرسش کنیم. همچنین افراد خاطی هم طبق قوانین مجازات شوند.

    لطفی تاکید کرد: اگر جامعه نیز آگاه باشد که در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … به خاص خبر رسان تلگرام نظارتی بر اعمال آنها وجود دارد، قطعا افراد همان طور که طبق قوانین خاص در شهر زندگی می کنند، در اینترنت هم خود را مستلزم رعایت قانون می دانند.

    وی به کارکرد خبر رسان های داخلی اشاره کرد: اینکه خبر رسان داخلی جایگزین خبر رسان تلگرام شود اتفاق ناخوشایندی نیست اتفاقا مثبت هم هست. ولی باید در این خبر رسان ها آزادی بیان اندیشه به افراد جامعه داده شود و محدودیتی ایجاد نکند.

    این عضو کمیسیون اجتماعی اشاره کرد: اگر قرار است فیلتر کردن خبر رسان تلگرام فقط به علت اعتراضات خیابانی باشد و از این بخواهد جلوی آزادی اندیشه و بیان آن گرفته شود بنده مخالف آن هستم. ولی از سویی باید قبول کنیم اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … آسیب های ازجمله ورود به حریم خصوصی، تخریب، تحقیر و بردن آبروی افراد را به دنبال دارد و با فیلتر در این حوزه که حرمت افراد را نادیده می گیرد، موافقم.

    او همچنین افزود: در دولت آقای روحانی منشور حقوق شهروندی در نظر گرفته شد که باید این حقوق و حفظ منافع مردم را در همه شرایط در نظر گرفته شود.

    این نماینده مجلس در پاسخ به این پرسش که فیلتر خبر رسان تلگرام می تواند در خاموش شدن اعتراضات تاثیر داشته باشد، گفت: فیلتر خبر رسان تلگرام در اعتراضات مردمی نقش چندانی نمی تواند داشته باشد. ما باید علت مهم اعتراضات که نارضایتی مردم است را بررسی کنیم. باید قبول کنیم که مردم مسئله اقتصادی، معیشتی دارند. بپذیریم که اکنون زندگی مردم به مشکل اداره می شود و همین عنوان دلیلی است تا اعتراضات مداوم شکل گیرد. ما باید در مدیریت و تصمیم گیری ها تجدیدنظر کنیم و با راهکارهای درست می توانیم شرایط را در جامعه آرام کنیم نه راهکارهایی مانند فیلترینگ.

    رویداد 24

    واژه های کلیدی: تلگرام | کمیسیون | اینترنت | اعتراضات | فیلترینگ | فیلتر شدن | فیلتر کردن | کمیسیون امنیت ملی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار