آرام بهنوش طباطبایی پوران درخشنده ملیکا زارعی

آرام: بهنوش طباطبایی پوران درخشنده ملیکا زارعی مریلا زارعی نفیسه روشن مدل مانتو بازیگران زندگی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات بار کجی که به منزل نرسید , طارمی – پرسپولیس

    در حالی که مدیران پرسپولیس مدعی بودند در پرونده طارمی و ریزه اسپور خطری این کلوب را ترساندن نمیکند ولی امروز تیم پر طرفدار تهرانی از نقل‌ و انتقالات محروم شده ا

    بار کجی که به منزل نرسید , طارمی - پرسپولیس

    طارمی – پرسپولیس؛ بار کجی که به منزل نرسید

    عبارات مهم : ایران

    در حالی که مدیران پرسپولیس مدعی بودند در پرونده طارمی و ریزه اسپور خطری این کلوب را ترساندن نمیکند ولی امروز تیم پر طرفدار تهرانی از نقل و انتقالات محروم شده است هست.

    به گزارش ایسنا، اوایل تیر ماه سال ٩٥ روزهای خاصی جهت مهدی طارمی بود. او که قرارداش با کلوب پرسپولیس به اتمام رسیده بود به همراه رامین رضاییان سر از ترکیه در آورد تا هشتم تیر ماه همان سال با عقد قرارداد رسمی به کلوب ریزه اسپور ترکیه بپیوندد. ولی طولی نکشید که مهاجم پرسپولیس از انعقاد قرارداد با این کلوب پشیمان شد و خواستار بازگشت به جمع شاگردان برانکو شد. البته جوان بوشهری فوتبال کشور عزیزمان ایران که چند روزی هم در تمرینات کلوب ترکیه ای حاضر شده است بود، نمی دانست جهت جدایی از این کلوب باید رسما قراردادش را فسخ کند و سپس به پایتخت کشور عزیزمان ایران بیایید. شاید هم “دوستان” مشاور به او اطلاعات غلط دادند تا خود به سودی زیاد برسند.

    بار کجی که به منزل نرسید , طارمی – پرسپولیس

    طارمی آن روزها بعد از تماس تلفنی با طاهری هنگامی که مطمئن شد که می تواند ‏دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کند، ناگهان و بدون این که مذاکراتی با کلوب ترکیه ای جهت فسخ قرارداد انجام دهد به پایتخت کشور عزیزمان ایران بازگشت تا بعد از جلساتی ٢٨ تیر ماه به هیات فوتبال استان پایتخت کشور عزیزمان ایران برود و قرارداد دو ساله ای با کلوب پرسپولیس به ثبت برساند.

    در همان مقطع خیلی ها دلواپس اوضاع این بازیکن و البته کلوب پرسپولیس بودند چون می دانستند در صورت شکایت کلوب ترکیه ای، هم پرسپولیس و هم طارمی محروم خواهند شد ولی علی اکبر طاهری که در آن مقطع با عنوان سرپرست، کلوب را اداره می کرد در مصاحبه ای با سایت رسمی کلوب پرسپولیس که در تاریخ ٢٧ تیر ماه منتشر شد راجع به ادامه بحث های حقوقی و کارها احتمالی کلوب ترکیه ای جهت دریافت خسارت عنوان کرد: “اگر جریمه ای در کار باشد قطعا کلوب تعهدی نسبت به پرداخت آن ندارد چون پرسپولیس در این ارتباط قصوری نداشته هست. خود بازیکن با این شرایط روبه رو خواهد بود ولی قطعا کلوب پرسپولیس تمام تلاش خود را جهت حمایت به کار می گیرد تا کمترین آسیب به بازیکن وارد شود.”

    در حالی که مدیران پرسپولیس مدعی بودند در پرونده طارمی و ریزه اسپور خطری این کلوب را ترساندن نمیکند ولی امروز تیم پر طرفدار تهرانی از نقل‌ و انتقالات محروم شده ا

    در حالی این صحبت ها از سوی طاهری مطرح شد که تنها چند ساعت بعد از انتشار این مصاحبه یکی از سایت های ترکیه ای با اعلام خبر شکایت کلوب ریزه اسپور عنوان کرد: “دلیل مهم که طارمی از تصمیم خود برگشته این بوده است که هواداران پرسپولیس، او و خانواده اش را در کشور عزیزمان ایران ترساندن کرده اند و همین باعث شده است این مهاجم ۲۳ ساله ملی پوش از تصمیم خود برگردد و با وجود امضای قرارداد با ریزه اسپور از حضور در اردوی اتریش سر باز بزند و راهی پرسپولیس شود. در واقع کمپینی که طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) ایجاد کردند باعث شد طارمی به لیگ کشور عزیزمان ایران برگردد. این اتفاق در حالی افتاده است که خیلی از طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) بعد از حضور طارمی در لیگ ترکیه خبر های توهین آمیز و ترساندن کننده ای را به سایت این کلوب ارسال کردند. در نهایت فشارهای موجود در کشور عزیزمان ایران باعث شد طارمی صبح سریع تصمیم بگیرد به لیگ کشور عزیزمان ایران بازگردد. کلوب ریزه اسپور که از این اتفاقات آگاه شده است هست، اقدام به شکایت از این بازیکن به فیفا خواهد کرد که باعث خواهد شد طارمی محروم شود.”

    بعد از انتشار این خبر باز هم علی اکبر طاهری در مصاحبه ای با خبرگزاری ایسنا که ١٢ مرداد ٩٥ منتشر شد عنوان کرد: اگر کلوب ریزه اسپور از مهدی طارمی و رامین رضاییان شکایت کند، تهدیدی جهت کلوب پرسپولیس وجود ندارد و این شکایت مربوط به این دو بازیکن است.

    رامین رضاییان اکنون در بلژیک بازی می کند و آن طور که مشخص هست، شکایتی از سوی کلوب ترکیه ای علیه او مطرح نشده هست؛ بنابراین می توان نتیجه گرفت که رضاییان با کلوب ریزه اسپور کاملا توفق کرده و بعد، قراردادش را فسخ کرده است در حالی که دوست و هم تیمی اش مهدی طارمی از این کار سرباز زده هست. این که چطور مساله به این روشنی و سادگی، از سوی طارمی و وکیلش رعایت نشده بسیار جای پرسش دارد.

    بار کجی که به منزل نرسید , طارمی – پرسپولیس

    این که سرپرست کلوب پرسپولیس در آن مقطع با قاطعیت صحبت از مقصر نبودن کلوب مطرح می کرد جالب است آیا که امروز کلوب پرسپولیس به خاطر عقد قرارداد با طارمی – که با کلوب ترکیه ای قرارداد داشته – از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شده است هست.

    پس از گذشت مدتی از این مصاحبه ها کلوب پرسپولیس اعلام کرد که کلوب ترکیه ای از طارمی شکایت کرده و کلوب پیگیر عنوان هست. همان وقت هم هنگامی که با وکیل مهدی طارمی که عنوان را پیگیری می کرد تماس می گرفتیم عنوان می کرد “خطری نظیر محرومیت متوجه مهدی نیست چون مدارک و مستنداتی ارائه شده است و فیفا به سود مهاجم پرسپولیس رای خواهد داد.”

    در حالی که مدیران پرسپولیس مدعی بودند در پرونده طارمی و ریزه اسپور خطری این کلوب را ترساندن نمیکند ولی امروز تیم پر طرفدار تهرانی از نقل‌ و انتقالات محروم شده ا

    در فوتبال کشور عزیزمان ایران هر لحظه این گونه است که هنگامی که صحبت از شکایت می شود مسئولان مربوطه عنوان را کم اهمیت جلوه می دهند و در خوشبینانه ترین حالت می گویند پیگیر مساله اند ولی در نهایت حکمی علیه فوتبال کشور عزیزمان ایران صادر می شود. حالا کلوب پرسپولیس – که قرار بود خطری تهدیدش نکند – از دو پنجره نقل و انتقالاتی زمستاتی و همین طور تابستانی سال آینده محروم است و طارمی هم نمی تواند چهار ماه جهت این تیم بازی کند و البته باید ۷۸۹.۵۰۰ یورو ( بیش از ٣ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان) هم به عنوان جریمه پرداخت کند.

    کار کلوب پرسپولیس مصداق ضرب المثلی است که می گوید بار کج به منزل نمی رسد. مدیران این کلوب و البته مهدی طارمی به همراه وکیلش از همان ابتدا بار را کج گذاشتند تا حالا با جریمه سنگین و محرومیت مواجه شوند. شاید اگر مدیران کلوب و وکیل مهدی طارمی به جای راحت جلوه دادن عنوان به دنبال حل مساله و توافق با کلوب ریزه اسپور بودند امروز و در این مقطع حساس شاهد صدور چنین رایی علیه تیم پر طرفدار تهرانی نبودیم.

    بار کجی که به منزل نرسید , طارمی – پرسپولیس

    تیمی که سودای قهرمانی آسیا در سر دارد حالا علاوه بر نبود مهاجمش در بازی های حساس پیش رو باید دو پنجره نقل و انتقالات را هم بدون جذب بازیکن به آخر ببرد. با این وجود باید دید مدیران کلوب چه پاسخی جهت افکار عمومی خواهند داشت.

    ۲۷ تیر ماه ۹۵، در یادداشت “چرا طارمی رفت و برگشت؟” در ایسنا، نوشتیم: “هر چه بود، ستاره سرخ خیلی سریع از راه اشتباه برگشت و آینده فوتبالش را نجات داد. این بار پشیمانی جهت طارمی سود داشت، ولی او باید بداند که هر لحظه نمی تواند تصمیم های اشتباه و بدون اعتبار عقلی بگیرد و مطمئن باشد که کسی مثل برانکو، آرام طبع و بی تفاوت خواهد بود که خیلی راحت چشم روی بی مهری اش ببیندد و او را ببخشد.” اکنون با شکایتی که به نتیجه رسیده باید گفت، حالا دیگر پشیمانی جهت طارمی سودی ندارد.

    واژه های کلیدی: ایران | ترکیه | بازیکن | قرارداد | پرسپولیس | پرسپولیس | ریزه اسپور | مهدی طارمی | هواداران پرسپولیس


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار